Ұсыныстар:
1.Физиологиялық бейімделудің оңтайлы процесін қамтамасыз етіңіз, яғни ұзақ мерзімді шиеленіс, шаршау және шамадан тыс жұмыс баланың денсаулығына, яғни денсаулығына әкелуі мүмкін екенін есте сақтаңыз.:
- қызмет түрлерін уақтылы ауыстыруды қамтамасыз ету;
- бір тақырыпқа, монотонды қозғалыстарға ұзақ уақыт назар аударуды қажет ететін тапсырмалар бермеңіз;
- заттармен практикалық іс-әрекеттерге, көрнекілікпен жұмыс істеуге көбірек орын беру.
2.Бейімделуде қиындықтары бар балалармен жүйелі түрде жеке жұмыс жасаңыз.
3.Психофизикалық дамуы мен мінез-құлқында ерекшеліктері бар балаларға сараланған және жеке көзқарасты қамтамасыз ету: солақай, гиперактивтілік синдромы, ұялшақтық, невроздар және т. б.
4.Құрдастар тобында мәртебесі төмен балаларды олардың беделі мен өзін-өзі бағалауын арттыра отырып, әлеуметтік маңызы бар қызметке қосу.
5.Балалармен педагогикалық қарым-қатынастың белсенді-жағымды стилін қолдану және мұғалім мен тәрбиенің жұмыс әдістерінде мүмкін болатын сабақтастықты қамтамасыз ету.
6.Ұжымды қалыптастыру және қолайлы әлеуметтік - психологиялық климат құру үшін жұмыстың белсенді түрлерін қолданыңыз.
7.Өмірдің 6-шы жылындағы балалардың психологиялық ерекшеліктерін білу (7 жылдық дағдарыс кезеңінде болатын өзгерістерді қоса алғанда) - оқушылармен барынша тиімді өзара іс-қимылдың КЕПІЛІ.
8.Балаларға өз іс-әрекеттерін ұйымдастыруға көмектесіңіз, сабақтан сабаққа дейінгі әрекеттер тізбегін қайталаңыз.
9.Жаза ретінде емес, ең ұқыпсыз оқушылардың тапсырмасын қайталауды сұраңыз.
10.Егер түсініксіз болса, балаларды сұрақтар қоюға шақырыңыз. Бірінші сынып оқушылары бір нәрсені бірнеше рет сұрауға бейім екенін мойындаңыз.
11.Ойын техникасын, арнайы білім беру ойындарын қолданыңыз. Көбінесе 6 жасында ойын әлі де жетекші әрекет болып қала береді.
12.Әр сынып оқушысымен жеке қарым-қатынас орнатыңыз; олардың қуаныштары мен тәжірибелерінен хабардар болыңыз.
13.Өз іс-әрекеттеріңізді үнемі талдаңыз, жаңа тиімді әдістерді, оқыту әдістерін іздеңіз, ынтымақтастық әдісін және сараланған оқыту әдістерін қолданыңыз.
Есіңізде болсын, бірінші сынып оқушысы - өтпелі аймақтағы кішкентай адам, барлығы болашаққа ұмтылады, ол бақыт пен ересектердің күрделі ішкі әлемін құрметтеуге құқылы.