Оқу-әдістемелік жұмысты талдау
«Ковыльный ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ
2023-2024 оқу жылы
2023-2024 оқу жылында мектепте 71 оқушы оқыды (жыл соңында – 68). Оның ішінде 5 оқушы-мектепалды даярлық сыныбы. Сынып-жиынтықтар 12 сынып Мектеп бес күндік оқу режимінде жұмыс істейді. Ауысым саны-1. Оқыту тілі: орыс.
Оқу-тәрбие процесін табысты ұйымдастыру үшін «Ковыльное ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ-де әдістемелік қызмет құрылды. Мектептің әдістемелік қызметіне әдістемелік кеңес, 5 әдістемелік бірлестік, шығармашылық топ кіреді.
Мектептің әдістемелік қызметінің мақсаты: оқушылардың функционалдық сауаттылық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері жағдайында педагогтің кәсіби-тұлғалық дамуын әдістемелік сүйемелдеу.
Мектептің әдістемелік қызметінің міндеттері:
1. педагогтердің педагогикалық қызметінің өнімділік деңгейін арттыруға байланысты оқушылардың білім сапасын арттыру;
2. ӘҚ жүйесінің дамуының жүйелі, сапалы мониторингін және оның нәтижелерін бағалау рәсімдерін ұйымдастыру, тұрақты кері байланыс пен іс-әрекеттерді түзетуді қамтамасыз ету;
3. кәсіби қызметті ұйымдастырудың формаларын, құралдары мен әдістерін таңдауда әр мұғалімнің өзін-өзі анықтауы;
4. педагогтарды әдістемелік әдістердің дәйектілігімен, олардың біртұтас жүйеде үйлесімділігімен, мұғалімнің бірыңғай ниеті мен жеке тәжірибесіне, оның педагогикалық қызметінің авторлық стиліне сәйкес келетін авторлық технологияны құруға ынталандыру-жеке дамудың маңызды көрсеткіштерінің бірі;
5. мұғалімнің кәсіби өзін – өзі дамытуының жоғары деңгейіне ұжымды ынталандыру-оқу-тәрбие процесінің сапасын арттыруға бағытталған жеке дидактикалық, жеке тәрбие және жеке әдістемелік жүйелерден тұратын өзіндік авторлық жұмыс жүйесін құру.
Мектептің әдістемелік тақырыбы: «Оқушылардың функционалдық сауаттылығы білім беру сапасының маңызды көрсеткіші ретінде»
Мектептің әдістемелік мәселесі: мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі: мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылық дағдыларын қалыптастыру шарттары мен мүмкіндіктері.
Педагогикалық ұжымның жұмысы қойылған міндеттерді іске асыруға бағытталған. Мәселен, 2023-2024 оқу жылында «Функционалдық сауаттылықты қалыптастырудың заманауи тәсілдері» педагогикалық кеңесі, «Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру бойынша тапсырмаларды әзірлеу принциптері» дөңгелек үстелі (тренинг қорытындысы бойынша контекстік тапсырмаларды құрастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар әзірленді), «Оқушылардың функционалдық сауаттылығы дағдыларын бағалау әдістері» әдістемелік кеңесінің кеңесі өткізілді. 2024-2025 оқу жылында бірыңғай әдістемелік тақырып бойынша жұмыстарды қорытындылау жоспарлануда. Педагогикалық кеңесте 2 тоқсанның қорытындысы бойынша мектептің бірыңғай әдістемелік тақырыбы бойынша жұмыстың бастапқы қорытындыларын шығару мәселелері талқыланды. Екінші жартыжылдықта кестеге сәйкес мұғалімдер беретін ашық сабақтар арнайы критерийлер бойынша бағаланады деген шешім қабылданды. Бұл шешім іске асырылды: педагогтар оқушылардың функционалдық сауаттылық дағдыларын қалыптастыру бойынша жұмысты көрсету мақсатында 1 ашық сабақ өткізді. Сабақты бақылау парақтарына сәйкес мұғалімдердің көпшілігі бұл тапсырманы сәтті орындады. Соңғы әдістемелік кеңесте 2024-2025 оқу жылы ішінде 2 ашық сабақ (әр жартыжылдықта 1) өткізу және әдістемелік тақырыппен жұмыс бойынша есеп дайындау туралы шешім қабылданды. Бұл іс-шаралар озық педагогикалық тәжірибені жинақтау, сайттар мен журналдардағы жарияланымдар бойынша мұғалімдердің жұмысын жандандыруға мүмкіндік береді.
Қойылған мақсаттар мен міндеттерді іске асыруға мектептің барлық педагогикалық ұжымы қатысты. «Ковыльное селосының ЖББМ» КММ-де 19 педагог жұмыс істейді (шағын орталық пен мектепалды даярлық сыныбын ескере отырып). Оның ішінде 2 мұғалім декреттік демалыста. Жас мамандар – 0. Зейнеткерлер-4: Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі, тарих пәнінің мұғалімі, тарих және география пәнінің мұғалімі, бейнелеу және сызу пәнінің мұғалімі. Мамандар жоқ. Мектептің барлық мұғалімдерінің педагогикалық білімі бар. Мектепалды даярлық сыныбының тәрбиешісі мен шағын орталық тәрбиешісінің мектепке дейінгі білімі бар.
Сапалық құрамды талдау мыналарды көрсетеді (шағын орталықты есепке алмағанда):
Барлық мұғалімдер |
Білім деңгейі |
|
жоғары |
орта-арнайы |
|
18 |
15 |
3 |
Педагогтердің біліктілік санаттары бойынша сапалық құрамын талдау мыналарды көрсетеді:
Барлық мұғалімдер |
Педагог-зерттеуші |
Педагог-сарапшы |
Педагог-модератор |
Педагог |
18 |
4 |
4 |
7 |
3 |
Педагог-зерттеушілер мен педагог-сарапшылардың үлесі 44,4% құрайды. Өткен жылы бұл үлес 57,9% құрады. 2024 жылдың жазында 4 педагогты аттестаттауға ұсыну жоспарлануда: – «педагог-сарапшы» - 2, «педагог – зерттеуші» - 2 біліктілік санатын растау, «педагог-модератор» - 1. Аттестаттаудан сәтті өткен жағдайда «педагог-зерттеушілердің» және «педагог-сарапшылардың» үлесі 50% -. құрайды. 2024-2025 оқу жылында кезекті аттестаттауға 3 мұғалім жатады: «педагог-зерттеуші» растауы - 1, «педагог-сарапшы» растауы - 2. Осы педагогтердің портфолиосына алдын ала талдау жүргізу және портфолионы бағалау парағы бойынша жетіспейтін тармақтарды пысықтау, сондай-ақ «Устаз» платформасын толтыру бойынша жұмысты жандандыру қажет.
Мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін арттыру аясында Педагогтардың біліктілігін арттыру курстарынан уақтылы өтуге көп көңіл бөлінеді. Оқу жылының басында курстық дайындықтың перспективалық жоспары жасалды. Қажетті курстар бойынша білім бөліміне өтінім жіберіледі.
2023-2024 оқу жылында біліктілікті арттыру курстарымен 20 педагог қамтылды.
№ |
Мұғалімнің аты-жөні |
пәндер |
курстардың тақырыбы |
өтетін орны |
1 |
Зеленко Н.С. |
сынып жетекшісі |
Ата-аналарға психологиялық-педагогикалық білім берудің ғылыми-әдістемелік негіздері |
НАО «Адамның үйлесімді дамуының ұлттық институты» |
2 |
Нечаева С.В. |
сынып жетекшісі |
Ата-аналарға психологиялық-педагогикалық білім берудің ғылыми-әдістемелік негіздері |
НАО «Адамның үйлесімді дамуының ұлттық институты» |
3 |
Конюшевская Т.Э. |
директор |
Шағын жинақты мектепті басқаруға арналған сандық технология шешімдер |
АО «НЦПК «Өрлеу» |
4 |
Мельникова Л.В. |
ағылшын тілі |
Пәндерді оқытуда цифрлық ресурстарды пайдалану |
АО «НЦПК «Өрлеу» |
5 |
Печенкина Л.А. |
|
Жаһандық құзыреттер |
АО «НЦПК «Өрлеу» |
6 |
Нечаева С.В. |
математика |
5-9 сынып математика мұғалімдерінің пәндік құзыреттіліктерін дамыту |
АО «НЦПК «Өрлеу» |
7 |
Орлов Б.П. |
оқытушы-ұйымдастырушы АӘТД |
АӘТД педагог-ұйымдастырушыларының пәндік құзыреттіліктерін дамыту (10-11 сыныптар) |
АО «НЦПК «Өрлеу» |
8 9 10 11 |
Баегизова В.А. Конюшевская Т.Э. Телепанченко Л.А. Цальцалко Т.Р. |
бастауыш сыныптар |
Бастауыш сынып мұғалімдерінің «Математика», «Орыс тілі» және «Әдеби оқу» пәндері бойынша пәндік құзыреттіліктерін дамыту (1-4 сыныптар |
АО «НЦПК «Өрлеу» |
12 |
Орлова В.С. |
орыс тілі мен әдебиеті |
10-11 сыныптардың оқу бағдарламаларының күрделі тақырыптары бойынша орыс тілі мен әдебиеті мұғалімінің пәндік құзыреттілігін дамыту |
АО «НЦПК «Өрлеу» |
13 |
Хлебникова Н.С. |
кітапханашы |
Мектеп кітапханашыларының кәсіби даму жүйесінде медиа-ақпараттық сауаттылықты қалыптастыру |
АО «НЦПК «Өрлеу» |
14 |
Абдрахманова Н.К. |
Көркем еңбек |
Дизайн және көркемдік модельдеу саласындағы педагогтердің кәсіби құзыреттілігін арттыру |
АО «НЦПК «Өрлеу» |
15 |
Баегизова В.А. |
директордың ТЖ жөніндегі орынбасары |
Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында суицидтің алдын алу |
ГУ «Өркен» |
16 |
Печенкина Л.А. |
география |
География сабақтарында дарынды балалармен жұмыс жасаудың білім беру технологиялары |
АО «НЦПК «Өрлеу» |
17 |
Мырзахметова А.С. |
мектепалды даярлық сыныбының тәрбиешісі |
Мектепалды даярлықтың практикалық және мазмұнды аспектілері |
АО «НЦПК «Өрлеу» |
18 |
Хлебникова Н.С. |
бастауыш сыныптар |
Бастауыш мектепте құндылыққа бағдарланған тәсілді іске асыру |
АО «НЦПК «Өрлеу» |
19 |
Ребик Т.Ю. |
физика |
Физика бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырудың заманауи білім беру технологиялары |
АО «НЦПК «Өрлеу» |
20 |
Мунарбай Е.Х. |
дене шынықтыру |
|
|
Осылайша, біліктілікті арттыру курстарынан уақтылы өту 100%, ал педагогтарды қамту 100% – дан асады. Осы бағыттағы уақтылы және жоспарлы жұмыс пәндер бойынша білім сапасының жақсы көрсеткіштеріне қол жеткізуге көмектеседі.
2024-2025 оқу жылына қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне (Я2) - 2, тарих мұғалімдеріне - 2, тәлімгерге – 1, психологқа - 1 біліктілікті арттыру курстары жоспарланған.
Курстарда біліктілікті арттырудан басқа, мектеп мұғалімдері түрлі конференциялар мен семинарларға белсенді қатысты.
Педагогикалық тәжірибені жалпылау және тарату арқылы сөз сөйледі
- облыстық деңгейде:
1) Ребик Т. Ю. – облыстық вебинарлар сериясы «Физикадан, қиындық деңгейі бойынша есептерді шешу» - 3 вебинар
2) Ребик Т. Ю. – функционалдық сауаттылық онкүндігі шеңберіндегі облыстық вебинары «Функционалдық олимпті бағындыру»
3) Ребик Т. Ю. – облыстық өңірлік форумы «Білім беру орайы: перспективалық бағыттар, өзара іс-қимыл тетіктері, білім беруді интеграциялаудың жаңа кезеңі»
4) Абдрахманова Н. К. – көркем еңбек мұғалімдеріне арналған облыстық практикалық семинар «Ұлттық құндылықтарға тәрбиелеу процесінде бейнелеу өнеріне қызығушылықты қалыптастыру»
- аудандық деңгейде:
1) Ребик Т. Ю. – аудандық вебинар «Физика сабақтарындағы функционалдық сауаттылық: қалыптастыру әдістері мен тәсілдері»
2) Слепцова Ю. Н.- педагог – психолог - аудандық семинары «Кәмелетке толмағандар арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықтың профилактикасы»
Тыңдаушылар ретінде қатысқандар:
1) Печенкина Л. А. – «Мен – елімнің ертеңімін!»
2) Мельникова Л. В. – «Білім берудің заманауи сапасын қамтамасыз ету шарты ретінде Гуманитарлық цикл сабақтарында жаңа педагогикалық технологияларды пайдалану» аудандық семинары-Есіл қаласының № 1 ЖББМ
3) Зеленко Н.С., Ребик Т.Ю. – «НЗМ» ДББҰ педагогикалық шеберлік орталығы «Lesson Study зерттеуін ресімдейміз» тақырыбында өткізген вебинар
4) Баегизова В. А. - Московское ауылы ЖББМ аудандық семинары
5) Хлебникова Н. С. – «Қарлығаш» балабақшасының аудандық семинары
6) Ребик Т.Ю.- республикалық онлайн-конференциясы «NXplorers: Жасыл ұрпақ
бәйгесі»
7) Л. А. Телепанченко – «GPT in EDUCATION» халықаралық семинары
8) Конюшевская Т. Э.- «Халықаралық әріптестік: трендтер, сын-тегеуріндер мен шешімдер» халықаралық онлайн-форумы
Бұл іс-шаралар мұғалімдерге педагогикалық тәжірибе алмасуға көмектеседі, кәсіби өсуге ықпал етеді, бұл оқыту сапасының өсуіне де әсер етеді.
Оқу-әдістемелік жұмыс жоспарын іске асыру барысында мұғалімдер мен оқушылар түрлі олимпиадалар мен конкурстарға белсенді қатысты.
Мұғалімдердің жетістіктері:
Іс-шаралар |
Мұғалімнің аты-жөні |
Нәтижесі |
Аудандық деңгей |
||
Педагогикалық идеялар фестивалі |
Ребик Т.Ю. |
1 орын |
Үздік педагог – 2023 жыл |
Печенкина Л.А. |
2 орын |
Золотой пьедестал |
Баегизова В.А. |
сертификат |
Республикалық деңгей |
||
А. Байтұрсынов атындағы республикалық олимпиада |
Нечаева С.В. |
2 орын |
Үздік кітапханашы 2023 |
Хлебникова Н.С. |
қатысқаны үшін диплом |
"Үздік педагог-2024" Республикалық педагогикалық олимпиадасы |
Конюшевская Т.Э. |
2 орын |
КИО (биология) |
Зеленко Н.С. |
облыс. 1 орын, аудандан. 1 орын |
КИО (математика) |
Зеленко Н.С. |
облыс. 3 орын, аудандан. 3 орын |
КИО (математика) |
Нечаева С.В. |
облыс. 3 орын, аудандан. 2 орын |
КИО (география) |
Печенкина Л.А. |
облыс. 3 орын, аудандан. 1 орын |
КИО (ағылшын тілі) |
Мельникова Л.В. |
сертификат |
КИО (физика) |
Ребик Т.Ю. |
2 дәрежелі диплом облыс. 1 орын, аудандан. 1 орын |
КИО (физика) |
Ребик Т.Ю. |
облыс. 2 орын, аудандан. 1 орын |
КИО (казахский язык) |
Темірбек Ж. |
аудандан. 1 орын |
КИО (казахский язык) |
Катарбаева К.Е. |
облыс. 1 орын, аудандан. 2 орын |
Халықаралық деңгей |
||
Менің педагогикалық жетістігім |
Телепанченко Л.А. |
1 орын |
Менің педагогикалық жетістігім |
Конюшевская Т.Э. |
1 орын |
Оқушылардың жетістіктері:
Іс-шаралар |
Оқушылар саны |
Нәтижесі |
Мұғалімнің аты-жөні |
Мектеп деңгейі |
|||
Аудандық, ауылдық олимпиада |
7 |
қатысу сертификаттары биология бойынша 3 орын-Кушнарчук П. |
Печенкина Л.А. Орлов Б.П. Ребик Т.Ю. Орлова В.С. Катарбаева К.Е. Нечаева С.В. Зеленко Н.С. |
Алтын Сақа, 5-6 сыныптар |
5 |
|
Зеленко Н.С. Нечаева С.В. |
Алтын Сака, 3-4 сыныптар |
3 |
2 орын – Ребик А. 3 орын – Мырзахмет Ж. |
Телепанченко Л.А.
Цальцалко Т.Р. |
Аудандық деңгей |
|||
География бойынша ұлттық олимпиада (7-8 сыныптар) |
3 |
3 орын Кравец В., қатысқаны үшін грамота Забутский Д., Лознян А. |
Печенкина Л.А. |
Жыл оқушысы |
4 |
1 орын – Кравец В., Серикова Ж. 2 орын – Кушнарчук П., Хлебникова Е |
Орлов Б.П. Мельникова Л.В. Печенкина Л.А. |
3-сынып оқушыларының кіші олимпиадасы |
4 |
|
|
Iqanat |
2 |
қатысу сертификаттары |
|
Аудандық олимпиада 9-11 сыныптар |
9 |
3 орын – Степаненко К. 3 орын – Серикова Ж. |
Орлова В.С.
Мельникова Л.В. |
5-6 сыныптар аудандық олимпиадасы |
6 |
3 орын – Куйшугулова Ж. |
Орлова В.С. |
7-8 сыныптар аудандық олимпиадасы |
5 |
|
|
Тіл дарын 2023 |
1 |
қатысқаны үшін грамота Нечаев Т. |
Темірбек Ж. |
Абай оқулары, 1-4 сыныптар |
1 |
1 орын – Ребик А. |
Темірбек Ж. |
Абай оқулары, 5-11 сыныптар |
1 |
Грамота за участие – Кузнецова С. |
Катарбаева К.Е. |
Тіл дарын |
1 |
қатысқаны үшін грамота – Нечаев Т. |
Темірбек Ж. |
Бәрін білемін – Знаю все |
1 |
қатысқаны үшін грамота – Слонимец Д. |
Мырзахметова А.С. |
Жыл оқушысы |
1 |
|
|
Республикалық деңгей |
|||
Кенгуру-математика барлығына арналған |
20 |
1 орын – Кравец В., Кузнецова С., Ребик А. 3 орын – Комарова Е., Витенбергер Т., Пшеничный Т. |
Зеленко Н.С. Телепанченко Л.А.
Цальцалко Т.Р. |
Кенгуру-математика барлығына арналған |
12 |
1 орын – Комарова Е., Пшеничный В., Сериков А. 2 орын – Витенбергер Т., Кузнецова С., Белоносов С., Гордейчук А., Мырзахмет А., Серикова Ж., Нечаев Д. 3 орын – Кравец В. |
Цальцалко Т.Р. Телепанченко Л.А. Нечаева С.В. Зеленко Н.С. |
Ақ бота (ОГН) |
30 |
1 орын – 6 2 орын – 7 3 орын – 12 Сертификаттар - 5 |
Орлов Б.П. Орлова В.С. Печенкина Л.А. Мельникова Л.В. Катарбаева К.Е. Темірбек Ж. Цальцалко Т.Р. Телепанченко Л.А. Баегизова В.А. |
Мың бала |
6 |
|
|
Бастау |
2 |
2 орын – Нечаев Д. 1 орын – Алышов Б. |
Нечаева С.В. |
КИО (ағылшын тілі) |
10 |
1, 2 орын аудандық – 4 1, 2, 3 орын облыстық - 3 |
Мельникова Л.В. |
КИО (биология) |
2 |
3 дәрежелі Диплом 1 орын аудандық – 1 2 орын облыстық - 1 |
Зеленко Н.С. |
КИО (дүниежүзілік тарих) |
1 |
сертификаттар |
Печенкина Л.А. |
КИО (Қазақстан тарихы) |
7 |
сертификаттар |
Печенкина Л.А. Орлов Б.П. |
КИО (орыс тілі) |
6 |
1, 2 орын аудандық – 3 2, 3 орын облыстық - 2 |
Орлова В.С. |
КИО (география) |
7 |
сертификаттар |
Печенкина Л.А. |
КИО (қазақ тілі) |
18 |
1, 2, 3 орын аудандық – 7 1, 2, 3 орын облыстық - 6 |
Катарбаева К.Е. |
El Umiti Talent (күзгі тур) |
6 |
математикадан сертификат – Гордейчук А. физикдан сертификат – Серикова Ж. |
Нечаева С.В.
Ребик Т.Ю. |
El Umiti Talent (қысқы тур) |
25 |
Жартылай финалға өтті: Забутский Д. – математика Кравец В. - математика |
Зеленко Н.С. |
Халықаралық деңгей |
|||
ПОНИ бірінші сынып оқушыларының күзгі байқауы |
9 |
1 орын – Макаров Е., Серікбай А. 2 орын – Ақылбекұлы Н. 3 орын – Захарова С., Жолдыбай А., Бекасова А., Алышова А. |
Баегизова В.А. |
ПОНИ бірінші сынып оқушыларының көктемгі байқауы |
9 |
1 орын - Ақылбекұлы Н., Бекасова А., Жолдыбай А. Макаров Е., Серікбай А. 2 орын – Алышова А. 3 орын – Баландина М., Захарова С., Насибуллина А. |
Баегизова В.А. |
ПОНИ В Тіл білімі елінде |
7 |
1 орын – Комарова Е., Нұрабай А., Ребик А. 2 орын – Печенкина Д., Степаненко Д. 3 орын – Кутузов С. |
Баегизова В.А. Телепанченко Л.А. Цальцалко Т.Р. |
ПОНИ Пифагорда қонақта |
5 |
1 орын – Комарова Е., Витенбергер Т., Ребик А., Печенкин Д., Кадарбек А. |
Телепанченко Л.А. Цальцалко Т.Р. |
ПОНИ Тілгүлі |
3 |
1 орын – Витенбергер В. 2 орын – Нечаев Т. 3 орын – Слонимец Д. |
Мырзахметова А.С. |
ПОНИ Білгірі |
6 |
1 орын – Гиман А. 2 орын – Назмиева К. 3 орын – Лактюшин А., Слонимец Д., Нечаев Т. |
Мырзахметова А.С. |
Жалпы конкурстар мен олимпиадаларды ұйымдастыру деңгейлері бойынша мыналарды көреміз:
деңгей |
аудандық |
облыстық |
республикалық |
халықаралық |
Барлық қатысушылар |
39 |
0 |
152 |
39 |
Жүлделі орындар |
9 |
0 |
59 |
35 |
Мұғалімдер мен оқушылардың әртүрлі байқауларға қатысуын талдай отырып, 2023-2024 оқу жылында мектеп оқушыларының аудандық деңгейдегі іс-шараларға қатысу саны мен сапасы артқанын атап өткен жөн. Алайда мектеп оқушылары арасында облыстық деңгейдегі қатысушылар жоқ. Оқушыларды олимпиадаларға дайындау тәсілдерін өзгерту қажет. Бұл мәселені мектеп әдістемелік бірлестіктерінің 2024-2025 оқу жылына арналған жұмыс жоспарларына енгізу қажет.
Әр тоқсанның қорытындысы бойынша мектептің педагогикалық кеңесінде пәндер мен педагогтар бойынша білім сапасы талданады. Бір «3» немесе бір «4»-пен бітірген оқушылар «Резерв» анықталады . 1 тоқсанның қорытындысы бойынша білім сапасын арттыру бойынша жұмыс жоспары жасалады және одан кейінгі барлық жұмыс жоғары оқу нәтижелеріне қол жеткізу бойынша жүргізіледі.
Білім сапасын талдау:
- сыныптар бөлінісінде:
|
1 ч |
2 ч |
3 ч |
4 ч |
год |
2022-2023 оқу жылы, КЗ, % |
64,3 |
70 |
71,4 |
71,4 |
68,5 |
2023-2024 оқу жылы, КЗ, % |
72,2 |
72,2 |
72,2 |
66,7 |
74,1 |
1 сынып |
- |
- |
- |
- |
- |
2 сынып |
80 |
75 |
75 |
75 |
75 |
3 сынып |
85,7 |
71,4 |
71,4 |
71,4 |
85,7 |
4 сынып |
100 |
100 |
100 |
80 |
100 |
Барлығы 1-4 сыныптар |
88,2 |
81,3 |
81,3 |
75 |
87,5 |
5 сынып |
66,7 |
66,7 |
57,1 |
42,9 |
57,1 |
6 сынып |
100 |
100 |
83,3 |
83,3 |
83,3 |
7 сынып |
50 |
66,7 |
80 |
60 |
80 |
8 сынып |
50 |
40 |
50 |
50 |
50 |
9 сынып |
50 |
62,5 |
62,5 |
62,5 |
62,5 |
Барлығы 5-9 сыныптар |
62,1 |
66,7 |
66,7 |
60 |
66,7 |
10 сынып |
66,7 |
66,7 |
66,7 |
66,7 |
66,7 |
11 сынып |
80 |
80 |
80 |
80 |
80 |
Барлығы 10-11 сыныптар |
75 |
75 |
75 |
75 |
75 |
Бұл диаграммадан барлық сыныптардағы білім сапасы 50% - дан асатынын көруге болады. Бұған мектеп оқушыларының әлеуметтік контингенті де ықпал етеді. Тұрақты білім сапасын 2, 9, 10 және 11 сынып оқушылары көрсетеді. 4 тоқсанның қорытындысы бойынша білім сапасының 5,5% - ға төмендеуі байқалады. Пән мұғалімдеріне оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою бойынша жұмыс шеңберінде қыркүйек айында осы мәселені пысықтау бойынша ұсыныстар берілді
- пәндер бөлінісінде:
Білім беру саласы |
пәндер |
КЗ, % |
||||
1 ч |
2 ч |
3 ч |
4 ч |
Год |
||
Тіл және әдебиет |
орыс тілі |
87 |
88,9 |
84,8 |
85,2 |
87 |
орыс әдебиеті |
87,5 |
90,7 |
92,6 |
88,9 |
92,6 |
|
қазақ тілі (және әдебиеті) |
87 |
81,5 |
85,2 |
83,3 |
85,2 |
|
ағылшын тілі |
81,6 |
84 |
82 |
84 |
86 |
|
Білім беру саласы бойынша жиыны |
88,6 |
86,3 |
86,2 |
85,4 |
87,7 |
|
Математика және информатика |
математика |
85,7 |
85,2 |
79,3 |
75,9 |
82,8 |
алгебра |
73,1 |
66,7 |
68 |
72 |
68 |
|
геометрия |
65,4 |
66,7 |
76 |
64 |
68 |
|
информатика |
100 |
94,7 |
100 |
86,8 |
97,4 |
|
Білім беру саласы бойынша жиыны |
77,3 |
79,8 |
80,8 |
74,7 |
79,1 |
|
Жаратылыстану |
жаратылыстану ғылымдары |
87 |
85,2 |
80 |
79,3 |
79,3 |
физика |
61,5 |
70,4 |
68 |
72 |
72 |
|
химия |
95 |
71,4 |
65 |
72 |
80 |
|
биология |
73,1 |
74,1 |
76 |
88 |
80 |
|
география |
84,6 |
85,2 |
96 |
88 |
96 |
|
Білім беру саласы бойынша жиыны |
80,2 |
77,3 |
77 |
79,9 |
81,5 |
|
Адам және қоғам |
Қазақстан тарихы |
94,6 |
92,1 |
89,5 |
86,8 |
89,5 |
дүниежүзілік тарих |
|
92,1 |
|
89,5 |
89,5 |
|
құқық негіздері |
|
100 |
|
100 |
100 |
|
әлем туралы білім |
|
100 |
|
87,5 |
100 |
|
Білім беру саласы бойынша жиыны |
94,6 |
96,1 |
89,5 |
91 |
94,8 |
Барлық пәндер бойынша оқушылар білімнің тұрақты жоғары сапасын көрсетеді (50-60% - дан жоғары). Білімнің ең жоғары сапасы қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы пәндер бойынша байқалады. Бұл білім сапасы оқушылардың әртүрлі олимпиадалар мен конкурстарға қатысу қорытындыларымен расталады.
9 және 11 сынып оқушылары белгіленген мерзімде қорытынды аттестаттаудан өтті. Емтихан қорытындысы бойынша келесі нәтижелер алынды:
9-сынып оқушыларының 8-і 4 емтихан тапсырып, келесі нәтижелерге қол жеткізді:
Пәндер |
Оқушылар саны |
Олардың ішінде: |
Білім сапасы, % |
||
«5» |
«4» |
«3» |
|||
Орыс тілі |
8 |
3 |
4 |
1 |
87,5 |
Математика |
8 |
1 |
4 |
3 |
62,5 |
Қазақ тілі мен әдебиеті |
8 |
1 |
6 |
1 |
87,5 |
Физика |
5 |
1 |
3 |
1 |
80 |
География |
3 |
1 |
1 |
1 |
66,7 |
11 сыныптың 5 оқушысы 5 емтихан тапсырып келесі нәтижелермен өтті:
Пәндер |
Оқушылар саны |
Олардың ішінде: |
Білім сапасы, % |
||
«5» |
«4» |
«3» |
|||
Орыс тілі |
5 |
3 |
2 |
0 |
100 |
Алгебра және бастау |
5 |
1 |
3 |
1 |
80 |
Қазақстан Тарихы |
5 |
4 |
1 |
0 |
100 |
Қазақ тілі мен әдебиеті |
5 |
1 |
4 |
0 |
100 |
Биология |
1 |
1 |
0 |
0 |
100 |
География |
4 |
1 |
3 |
0 |
100 |
5-8, 10 сынып оқушылары қазақ тілі мен әдебиеті бойынша сыныпқа ауыстыру емтихандарын тапсырды.
сынып |
5 |
6 |
7 |
8 |
10 |
Жыл қорытындысы бойынша білім сапасы |
57,1 |
83,3 |
100 |
75 |
100 |
Емтихан қорытындысы бойынша білім сапасы |
57,1 |
83,3 |
100 |
75 |
100 |
Бұл кестеден барлық оқушылар алған бағаларын растағанын көруге болады.
Жалпы, оқу жылына жоспарланған барлық іс-шаралар толық көлемде орындалды. 2024-2025 оқу жылында олимпиадалар мен конкурстарға қатысу сапасын арттыру бойынша жұмысты жалғастыру, педагогикалық тәжірибені жинақтау және тарату, Жарияланымдар бойынша педагогикалық ұжымның жұмысын күшейту қажет.
2023-2025 оқу жылында мектептің материалдық-техникалық базасының деңгейі артты: физика бойынша жаңа модификация кабинетіне ие болдық. Бұл кабинет интерактивті панельмен жабдықталған, бұл сабақтарды айтарлықтай жаңа деңгейде өткізуге мүмкіндік береді. 20214-2025 оқу жылында осы құралмен жұмыс істеуде мектеп мұғалімдерінің құзыреттілік деңгейін арттыру бойынша іс-шараларды жоспарлау қажет.
Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту
Мектепте «Арман» шағын орталығы жұмыс істейді, оған (қазіргі уақытта) 3 жастан 5 жасқа дейінгі 8 бала және 5 тәрбиеленуші қатысатын мектепалды даярлық сыныбы бар. 2023-2024 оқу жылында тәрбиеленушілер контингентінің төмен санына байланысты мектепалды даярлық сыныбында оқуды жалғастыру үшін тәрбиеленушілерді шығару жоспарланбайды. 4 бала мектепалды топ аясында мектепалды даярлықтан өтеді. Мектепалды даярлық сыныбының 4 тәрбиеленушісі 1-сыныпта оқуын жалғастырады (1 бала көшуге байланысты кетеді).
Шағын орталықта және мектепалды даярлық сыныбында 2 тәрбиеші жұмыс істейді. Екі тәрбиеші де мектепке дейінгі білімі бар. «Педагог-модератор» біліктілік санатына 1 тәрбиеші ие.
Директордың оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары: Ребик Т.Ю.