«Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Ковыльный ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Ковыльное отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ата-аналар мен балаларға арналған үй ойыншықтар кітапханасы

Ата-аналар мен балаларға арналған үй ойыншықтар кітапханасы

 Бала дүниеге келді. Өмірінің алғашқы секундтарынан бастап ол сыртқы әлеммен тікелей байланысқа түседі. Дүниенің кеңдігі мен сан қырлылығы сонша, балаға дер кезінде бағыт-бағдар беретін, ақыл-кеңес беретін, көмектесетін жолбасшы керек.

Баланың ең бірінші бағдаршысы – ата-анасы. Бірақ қазір бала өсіп, анасы онымен үйде отыра алмайды, енді ол тыныш жұмыс істей алады, ал сәбиі балабақшаға барады.

Осы сәттен бастап күнделікті күйбең тірлік басталады: ана мен әке үй, жұмыс және балабақшаның арасында қалады. Нәтижесінде, бүкіл отбасы баламен сөйлесуге уақыт тапшылығын сезінеді. Анасы тазалық, кір жуу және азық-түлік дүкендерімен айналысу керек болса, баласымен ойнауға немесе қызықты нәрсе жасауға уақыт болған кезде мен оны қайдан аламын? Бірақ бәрі өте қарапайым, сіз бұл мәселені шешуге дұрыс жақындауыңыз керек. Сізге үйлесімсіз нәрселерді біріктіруге көмектесетін және ең бастысы «балалармен бірге болуға» үйрететін мұғалімдердің кеңесін тыңдаңыз, оларға жақынырақ болуға үйретіңіз.

 Жасыратыны жоқ, аналар уақытының едәуір бөлігін ас үйде өткізеді. Ас үй интимдік, құпия әңгімелер, әзілдер мен көңіл көтеру орнына айналуы мүмкін. Сонымен қатар, ас үй - бұл бала пайдалы дағдылар мен білім алатын тамаша «мектеп». Әрине, баланы күйіктен, ток соғудан, уланудан және өткір заттардан қорғау үшін ерекше сақтық шаралары қажет. Бірақ қауіпсіздік туралы қамқорлық жасасаңыз, сізде жағымды және пайдалы уақыт өткізуге тағы бір мүмкіндік болады.

 Қол моторикасы нашар дамыған балалар қасықты немесе қарындашты ыңғайсыз ұстайды, түймелерді бекіте алмайды, аяқ киімді байламайды. Оларға құрылыс жиынтығының шашыраңқы бөліктерін жинау, басқатырғыштармен, санау таяқшаларымен және мозаикамен жұмыс істеу қиын болуы мүмкін. Олар өздерінің құрдастары үшін қолжетімді негізгі әрекеттерге қабілетсіз сезінеді. Бұл баланың эмоционалдық әл-ауқатына және өзін-өзі бағалауына әсер етеді.

Жаңартылған күні: 08.11.2024 18:03
Құрылған күні: 08.11.2024 18:21

Текст