Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру бойынша жұмыс жоспары «Ковыльный орта мектебі» КММ 2020-2021 оқу жылына |
|||
№ |
Іс-шара атауы |
Мерзімі |
Жауаптылар |
1 |
оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру бойынша Әлемдік және Отандық тәжірибені зерделеу: - оқу сауаттылығы (бағдарлай білу күнделікті жағдайда оқу мәтіндерін пайдалану негізінде); - математикалық сауаттылық (нақты жағдайда әртүрлі тапсырмаларды дамыту және біріктіру); - жаратылыстану-ғылыми сауаттылық (әртүрлі табиғи пәндерді қолдану, оларды біріктіру және өмірлік жағдайлардың аспектілеріне қолдану) |
Әрқашан |
Әкімшілік, |
2 |
Халықаралық салыстырмалы зерттеулермен танысу: - 15-16 жастағы оқушылардың PISA зерттеулеріне қатысуы (математика, оқу сауаттылығы, жаратылыстану); -4, 8-сынып оқушыларының PIRLS зерттеуіне қатысуы (оқу сапасы, мәтінді түсіну); - TALIS мұғалімдер (мұғалімдерді даярлау және кәсіби дамыту, жұмыс сапасын бағалау, мектепті басқару, оқытудың әдістері мен тәсілдері, жұмысқа қанағаттану, өзінің кәсіби қабілеттеріне сенімділік) -4, 8-сынып оқушыларының TIMSS-ке қатысуы (оқушылардың математикалық және жаратылыстану-ғылыми білім деңгейі мен сапасы) |
Жыл аралығында |
Директордың ОІ орынбасары, |
3 |
PISA әлеуетті қатысушыларының 15 жастағы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша курстың оқу бағдарламасы "КЕАҚ әдістемелік құралымен жұмыс» |
Жыл аралығында |
Директордың ОІ орынбасары, МӘБ жетекшілері |
4 |
Халықаралық зерттеулерге дайындық бойынша әдістемелік әдебиеттер мен құралдарға шолу |
Жыл аралығында |
Директордың ОІ орынбасары, МӘБ жетекшілері |
5 |
Педагогикалық ұжымның "білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында функционалдық сауатты, құзыретті тұлғаны қалыптастыру" тақырыбы бойынша өз бетінше білім алу бойынша жұмысы |
Жыл аралығында |
Пәндік- мұғалімдер |
6 |
«Оқушылардың жаратылыстану-ғылыми және математикалық сауаттылығын қалыптастыру» тақырыбы бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өту |
Жыл аралығында |
Математика мұғалімдері, ЖМК пәндері |
7 |
Функционалдық сауаттылықты қалыптастыруға бағытталған ІСБ ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдарды қалыптастыру |
Жыл аралығында |
Директордың ОІ орынбасары |
8 |
Оқушыларды халықаралық зерттеуге дайындық мәселелері бойынша ақпараттандыру. Білім алушыларды мінез-құлық ережелерімен; Киммен алғашқы таныстыру |
Қаңтар |
Директордың ОІ орынбасары |
9 |
Математикалық, жаратылыстану-математикалық білімнің қалыптасуын тексеру үшін тест тапсырмаларының базасын (3, 8-сыныптар) пайдалану- ғылыми және оқу сауаттылығы |
Тоқсанына 1 рет |
Директордың ОІ орынбасары, МӘБ жетекшілері |
10 |
Оқу жетістіктерін сырттай бағалау мониторингі (ОЖСБ, қорытынды аттестаттау, ҰБТ) |
Жоспар бойынша |
Директордың ОІ орынбасары |
11 |
ІСБ психологиялық қолдау және функционалдық сауаттылық мәселелері бойынша педагогтарға, ата-аналарға арналған құқықтық жалпы оқыту (инклюзивті оқытуды қоса алғанда) |
Наурыз |
Директор, Директордың ОІ орынбасары, психолог |
12 |
"Үздік сабақ жоспарлары" мектеп конкурсын өткізу (негізгі құзыреттерді қалыптастыру және оқушылардың функционалдық сауаттылығын іске асыру) |
Сәуір |
Директордың ОІ орынбасары |
13 |
Пәндік апталар |
Кестеге сәйкес |
МӘБ жетекшілері |
14 |
«Сабақ және сабақтан тыс іс-әрекетте оқушылардың құзыреттілігін дамыту» педкеңесі |
Наурыз |
Директор |
15 |
Әдістемелік кеңес 1. «Оқушылардың шығармашылық даралығын дамытудың формалары мен әдістерінің әртүрлілігі» 2. «Оқушылармен жұмыстың тиімді түрлері» |
Қаңтар
Наурыз |
Директордың ОІ орынбасары
МӘБ жетекшілері |
16 |
Аудандық іс-шараларда қатысу |
Әдістемелік бөлімнің жұмыс жоспарына сәйкес |
Директордың ОІ орынбасары, МӘБ жетекшілері |
17 |
Жеке кеңестер |
Қажеттілігіне қарай |
Директордың ОІ орынбасары |
18 |
Білім алушылардың ата-аналарымен жеке әңгімелесу (қажеттілігіне қарай) |
Қажеттілігіне қарай |
Директордың ОІ орынбасары |