«Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Ковыльный ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Ковыльное отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Бесінші сынып оқушыларының пән мұғалімдеріне арналған ұсыныстар.

                                                                                  Пән мұғалімдеріне ұсыныстар. 

1. Бейімделу кезеңінің қиындықтарын, бесінші сынып оқушыларының жас ерекшеліктерін терминологияны таңдауда, әдістемелік әдістерді таңдауда ескеріңіз.

2. Оқушыларды үй тапсырмасы бойынша шамадан тыс жүктемеңіз, оларды оқушының дайындық деңгейін, жасына қойылатын гигиеналық талаптарды ескере отырып дозалаңыз.

3. Сабақтың қарқынын қадағалаңыз - жоғары қарқын көптеген балалардың материалды игеруіне кедергі келтіреді.
4. Сыныптағы оқушылармен эмоционалды байланыс орнатыңыз.

5. Әдістемелік бірлестіктердің отырыстарында, сыныптық және жалпы мектептік кеңестерде оқушыларға бірыңғай талаптар әзірлеңіз (бірыңғай орфографиялық режимді, бағалау критерийлерін сақтаңыз).
6. Жалпы оқу дағдылары мен дағдыларын дамытыңыз, балаларды дұрыс оқуға үйретіңіз.

7. Оқушылардың ата-аналарымен эмоционалды байланыс орнатыңыз.

8. Ешқашан бағалауды оқушыны жазалау құралы ретінде пайдаланбаңыз. Жетістіктерді бағалау жетістікке бағдарлануы керек, оны төмендетуге емес, оқуға деген ынтаны дамытуға ықпал етуі керек.
9. Әрбір жеке оқушының дамуындағы оң динамиканы байқаңыз (Сіз "Машаны Петямен" салыстыра алмайсыз, сіз "кешегі және бүгінгі Петяны"жасай аласыз).

10. Өзін-өзі бақылау дағдыларын, өз жұмысыңызды және сынып жұмысын бағалау қабілетін дамыту. Қателіктеріңізді мойындаудан қорықпаңыз. Жұмысыңыздағы барлық артықшылықтар мен кемшіліктерді үнемі талдаңыз.

11. Топта, жұпта, жеке жұмыс істеу техникасын әртараптандырыңыз.

12. Тестке, тоқсанға және т.б. баға қою кезінде травматикалық жағдайларды жасамаңыз, бағаларды ресми түрде емес, әр оқушының жеке ерекшеліктері мен жетістіктерін ескере отырып қойыңыз.

13. Бағалаумен қатар, оң бағалауды жиі қолданыңыз ("жақсы, жақсы жауап, жақсы" және т.б.).

14. Марапаттау жүйесін қолданыңыз, атап айтқанда: ең жақсы оқушылардың фотосуреттері, грамоталар, ата-аналарға алғыс (жазбаша, ауызша), журналдағы оң жазбалар.

15. Сынып жетекшісімен байланыста болыңыз, баланың проблемалары, денсаулығы, отбасылық қатынастары туралы біліңіз.

16. Педагогикалық манипуляцияға жол бермеңіз.

17. Оқудың бірінші айында (қыркүйек) "қосарланған" оқытуды қолданыңыз.

18. Ата-анаңызбен байланысу үшін оқушының күнделігін сауатты пайдаланыңыз.

19. Оқу жұмысын жоспарлауда бесінші сынып оқушысының күні, аптадағы ақыл-ой жұмысының динамикасын ескеріңіз.

20. Баланың жеке психологиялық ерекшеліктерін ескеріңіз: темперамент және онымен байланысты "жұмыс істеу қабілеті", қарқын, ауысу, назар аудару ерекшеліктері, қозғалыс белсенділігі және т. б.

5-сынып жетекшісіне ұсыныстар.
1. Бірінші ата-аналар жиналысында жаңа мұғалімдерді таныстыру, ата-аналардың олармен байланыс орнатуына ықпал ету қажет.

2. Оқушылардың ата-аналарымен байланыста болыңыз (кездесулер, хаттар, телефон қоңыраулары және т.б.).
3. Мектеп психологымен және әлеуметтік тәрбиешімен үнемі байланыста болыңыз.
4. Жаңа оқушыларға сыныптастарының есімдері мен фамилияларын және пән мұғалімдерінің т.а. ә. есте сақтауға көмектесіңіз (әр сабақта үстелге қойылған визиткаларды, есім тақталарын қолдануға болады).

5. Баланың өмір сүру жағдайларымен, отбасылық қатынастармен, баланың денсаулығымен танысыңыз (баланың медициналық картасы бойынша).

6. Балалардың жеке ерекшеліктерін, психологиялық үйлесімділігін, денсаулығын, ата-аналарының тілектерін ескере отырып, сыныпта сауатты отыруды жүзеге асырыңыз.

Сізге сәттілік тілеймін!

 

 


Текст