«Ақмола облысы Білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім беру бөлімінің Ковыльное ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселесі жөніндегі 2021 жылғы қызметі туралы есеп
1. Жалпы жағдай
Баршаға жоғары сапалы мемлекеттік қызметке ашықтық және бірдей қол жетімділік Елбасымен мемлекеттік басқару органдарына қойған басты міндеттердің бірі болып табылады.
«Орталық мемлекеттік органдардың, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарының, қаладағы аудандар, аудандық маңызы бар қалалар, кенттер, ауылдар, ауылдық округтер әкімдерінің мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі қызметінің есебін қалыптастыру мен ұсыну қағидаларын және оның үлгі нысанын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2013 жылғы 25 маусымдағы № 193 бұйрығы және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 18 қыркүйектегі №983 Қаулысымен Мемлекеттік қызметтер тізіліміне сәйкес 2019 жылы «Ковыльный ауылыныңжалпы білім беретін мектебі» КММ 2021 жылы мемлекеттік қызметтің 6 түрін көрсетті.
Мемлекеттік қызмет алуы үшін «Бір терезе» қағидаты бойынша мемлекеттік қызмет алу қолжетімділігі үшін аймақта «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы" КЕ АҚ Ақмола облысы бойынша филиалы – «Халыққа қызмет көрсету орталығы» департаментінің Есіл аудандық бөлімі (Мемлекеттік корпорация) жұмыс істейді. Мемлекеттік қызметті алу үдерісін жеңілдету үшін мемлекеттік корпорациясы «Connection Point» өзіне өзі қызмет көрсету секторы жұмыс істейді, ол арқылы әр клиент электрондық қызметті өзі немесе мемлекеттік корпорациясының қызметкерінің көмегімен ала алады.
2021 жылы «Ковыльное ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ 35 мемлекеттік қызмет көрсетілді 5 (14,2 %) мемлекеттік қызмет мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілген, 9 (25,7 %) мемлекеттік қызмет «электрондық үкімет» порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсетілген, 9 (25,7 %) «Мектепке дейінгі ұйымдарға бағыттау үшін мектепке дейінгі жастағы (7 жасқа дейінгі) балаларды кезекке қою» мемлекеттік қызмет бойыншы электрондық жүйе.
Бекітілген мемлекеттік қызмет стандарттарына сәйкес ақысыз негізде 6, ақылы - 0 қызмет түрі көрсетілді.
2. Қызмет алушылармен жүргізілген жұмыс.
«Ковыльное ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысатын мемлекеттік органдарда мемлекеттік қызметтердің стандарттары мен регламенттері қызмет алушылар үшін қолжетімді жерде ақпараттық стендте орналастырылған.
Халыққа қызмет көрсетуге жағдай жасау бойынша шаралар қабылдануда. Мектеп қажетті компьютерлік жіне оргтехникамен қамтамасыз етілген. 2021 жылы WhatsApp мессенжерлері арқылы мемлекеттік мүшелерде қызметті көрсету бойынша материалдар жиі жіберіліп тұрды, ХККО арқылы, сонымен қатар e.gov.kz порталы арқылы әртүрлі қызмет түрлерін алу мүмкіншіліктері туралы оқыту семинарлары өткізілді. Қоғамдық талқылау барысында 2021жылдың нәтижесі бойынша мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы жұмыс туралы ескертулер мен нұсқамалар келіп түскен жоқ.
3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісін жетілдіру жөніндегі қызмет.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жоғарлату, мемлекеттік қызмет көрсету стандарттары мен регламенттерінің қолжетімділігі, қамтамассызы, қызмет алушылардың өтініштерін белгіленген мерзімде қарастыру,мемлекеттік қызмет көрсету саласында мамандардың біліктілігін арттыру, құқықтарының бұзылуына , қызмет алушылардың бостандықтары мен заңды қызығушылығына жол бермеу, қызметті көрсету бойынша оңтайландыру және автоматтандыру процестеріне шаралар қабылдау.
4. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына бақылау жасау.
Әрқашан мемлекеттік қызмет көрсету сапасына ішкі бақылау жасау бойынша жұмыстар жүргізіледі. 2021 жылы мемлекеттік қызмет көрсетуінің белгіленген мерзімін бұзу факторлары жоқ.
Өтініш берушілер мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселесі бойынша мемлекеттік органдарға жүгіну барысында құжаттарды қабылдаудан бас тартуға жол бермеу мақсатында мамандар мемлекеттік қызметті алу үшін толық құжаттар жиынтығын жинау тәртібін түсіндіреді.
5. Бұдан әрі тиімділікті және мемлекеттік қызмет көрсетусапасыменқызмет алушылардың қанағаттану деңгейін арттыру басымдылықтары.
Жеке және заңды тұлғаларды бұдан әрі сапалы және қолжетімді мемлекеттік қызметтермен, оның ішінде электрондық нұсқадағы мемлекеттік қызметтермен қамтамасыз ету мақсатында 2021жылы бұқаралық ақпарат құралдары арқылы халыққа мемлекеттік қызметті мемлекеттік корпорациясы арқылы және «электрондық үкімет» порталы арқылы алу мүмкіндігі туралы түсіндіру жұмыстарын жүргізу, қолданыстағы заңнамаға сәйкес халыққа сапалы мемлекеттік қызметтер көрсету өз жалғасын табады. Жалпы, 2022 жыл ағымындағы жұмыс қызмет алушылардың көрсетілген мемлекеттік қызмет сапасына қанағаттану деңгейін арттыруға бағытталады.
Директор Конюшевская Т.Э.